Màxims històrics

Cada vegada que me pos damunt la bàscula, assolesc un nou màxim històric. Bé, per ser justos aquesta setmana hi ha hagut un petit recés, però tenint en compte que la tònica dels darrers dos mesos ha estat la de l’augment, no vull cantar victòria.

Ja se que no és una qüestió d’estat i que hi ha coses molt més importants que el que pesi o deixi de pesar, i no és que totes aquestes altres coses no m’importin, o que passin a un segon pla… Dins el meu cap, totes hi tenen cabuda, però ara estic focalitzada en això, supòs que per no deprimir-me amb tota la resta.

També se, modèstia apart, que no me sobra tant com per a què la qüestió del pes sigui un tema realment preocupant a nivell de salut, però bé, al ritme que vaig, potser que arribi a ser-ho.

De tota manera, el que me preocupa de veres no és el número concret que surt a la bàscula cada setmana, és el fet que ara que intent (en serio), que aquest número baixi, el punyetero no fa més que pujar.

Vigil el que vaig menjant i la veritat no he canviat massa la dieta d’ençà que vaig aconseguir canviar hàbits i aprimar-me fa uns anys, així que la meva frustració no va per aquí.

La majoria dels que me seguiu sabeu que ja fa prop de dos anys que d’una o altra manera estic fent exercici. Vaig estar a un grup de corredors i feia taules d’exercicis d’aplicacions vàries, però des de fa dos mesos som sòcia d’un gimnàs, al que vaig religiosament tres vegades la setmana.

I això és el que em molesta, faig exercici de forma regular, en un entorn adequat i més o menys de forma supervisada (vull dir que no estan tot el dia damunt jo, però me van fent un seguiment) i, malgrat això, el número de la bàscula continua creixent.

Quan ho coment, la resposta de la majoria de la gent és que segur que la diferència de pes està en el fet que he creat múscul i el múscul pesa més. Nooo, ja m’agradaria. Si fos així no m’estaria queixant. Al meu gimnàs tenen una màquina d’aquestes que et pesa, i a la vegada et mira els percentatges de massa grassa, múscul, el greix visceral i el metabolisme basal. En dos mesos m’he pesat tres vegades i endevinau? Cada vegada els resultats han estat molt pitjors…

Bàscula web

Anuncis

Deixa un comentari

