Escriure, o no

Ja fa temps que tenia ganes de reprendre el blog, però esperava trobar un tema mínimament interessant, una anècdota divertida, una nova recepta o alguna sortida o excursió que estigués bé… D’aquestes darreres en tenc alguna, però poca cosa més, i pel que fa a la resta, la veritat és que no estic massa inspirada.

I com deia aquell, “deixa que les muses et trobin fent feina”, idò això, he decidit posar-me a escriure sense tenir massa clar el que vull dir, i ja veurem que surt.

D’ençà de la darrera entrada (i ja fa més de dos mesos), sí que he fet noves receptes, hem anat d’excursió i m’han passat diferents coses, però no se si és la falta de temps o de ganes de posar-me a escriure-les, que no he trobat mai el moment de fer-ho, fins ara.

He acabat una bufanda-xal, l’única que he fet enguany, hem anat de refugi i d’excursió (i tenc els dos posts a mig escriure), hem organitzat el viatge de les vacances de Pasqua i he cuinat unes postres noves (que me varen sortir molt bones i de les que me vaig oblidar de fer fotos). També he continuat amb l’exercici a casa, he estrenat telèfon nou (ses majestats d’Orient han estat moooolt generoses), he canviat completament de look, he començat a llegir un nou llibre, que de moment promet i m’acab d’apuntar al gimnàs. Ah, i som membre fundadora de la nova associació de mares i pares de l’escola dels nins.

I sobretot això en podria escriure, o no.

collage-coses-varies

Breu resum d’algunes de les coses que resumeixen els meus darrers dos mesos.

La cosa és que no se si té molt de sentit continuar escrivint aquí, perquè no se si realment totes aquestes coses, i moltes altres que m’han passat i/o he fet aquests darrers dos mesos, poden interesar a algú, més enllà del meu cercle més proper.

A vegades pens que tanmateix, si escric per a mi mateixa, que té més el que expliqui, si escriure és com una mena de teràpia. Altres vegades pens que no, que la meva vida no té res de destacable o extraordinari que pugui interessar a algú que no en formi part. Altres crec que si fins ara ho he fet, amb més o menys constància, no tenc perquè deixar de fer-ho. I d’altres crec que hauria d’escriure sobre tot allò que pens i no m’atrevesc per por de les conseqüències que podria tenir.

Mentre m’ho pens, us deix amb això, que potser us interessi, o no.

2 thoughts on “Escriure, o no

  1. Idò jo crec que sí, que has de seguir, encara que sigui de manera intermitent, quan et faci ganes o trobis que et servirà deixar algunes lletres. Mai està de més i segur que servirà a algú. Com a blocaire m’identific molt amb el que dius i el sentit en tot plegat està en tu mateixa. Ànims, esper poder seguir gaudint de les publicacions com fins ara.

Deixa un comentari

