Deu anys!!!

Encara no me’n puc avenir que ja ha passat deu anys…

Deu anys d’ençà que me va canviar la vida d’una forma com no m’hagués pensat mai que ho podria fer…

Deu anys d’ençà que vaig descobrir un món totalment diferent, però fascinant…

Deu anys d’ençà que vaig aprendre a estimar d’una forma nova…

Deu anys d’ençà que vaig deixar de ser només jo, per ser algú molt important per una altra persona…

Deu anys d’ençà que me vaig estrenar com a mare…

tomeu-10-anys-001-web

Avui, en Tomeu fa deu anys. Estrena la seva primera dècada! I a mi me sembla que era despús ahir quan donàvem la notícia que estàvem embarassats. No se com han passat tan ràpid!

I no és que no hagin passat coses, al contrari! En aquests deu anys hem viscut moltes experiències, algunes molt bones i altres no tant, però no ens podem queixar. Acompanyat de nosaltres, en Tomeu, ha fet els seus primers viatges, ha conegut llocs nous i diferents, ha descobert el plaer de la lectura i s’ha apassionat amb les noves tecnologies, s’ha enfrontat a les seves primeres decepcions i ha viscut la seva primera pèrdua.

tomeu-10-anys-002-web

Malgrat tot, o precisament gràcies a tot això, en Tomeu és un nin feliç, tot i que a vegades ell digui el contrari (mamà, tu no saps el que és tenir una germana com aquesta; perquè sempre he de fer el que deis el papà i tu?; és un rollo anar al súper, perquè sempre m’obligau a venir?…)

És un nin inquiet, curiós, que li agrada aprendre coses noves i té cada vegada més clars els seus interessos. És un nin un poc “torpe” amb el seu cos, però té un domini del llenguatge amb el que ho contraresta. És caparrut, odia la injustícia, però a vegades és egoista…

En definitiva, és una persona, amb les seves contradiccions, les seves virtuts i els seus defectes. I tot i que a vegades el canviaria, el tiraria per la finestra o me fugaria a una illa deserta, és el meu fill, una de les persones a qui estim més d’aquest món.

Molts d’anys bitxo!!!

tomeu-10-anys-003-web

Anuncis

2 thoughts on “Deu anys!!!

Deixa un comentari

