Procra… procre…

Un vespre qualsevol, d’aquests que els nins sopen abans perquè jo estic en plena “operación tableta” i a en Pere no li queda més remei que acompanyar-me… Idò això, que estaven els nins acabant de sopar i jo fent el nostre, quan va tenir lloc la següent conversa:

  • Tomeu: Mamà, te puc fer una pregunta?
  • Jo (tremolant perquè cada vegada que diu això acaba posant-me en un compromís): Sí, clar…
  • Tomeu: Què és una prostituta?
  • Jo: …
  • Tomeu: M’has sentit mamà?
  • Jo: Sí…
  • Tomeu: I? No me contestes?
  • Jo: És que no se com t’ho he d’explicar… (i era ben cert, el meu cervellet encara processava la pregunta)
  • Tomeu: No fa falta mamà, ja se lo que és…
  • Jo: Idò, perquè ho demanes?
  • Tomeu: Per si ho sabies tu…
  • Jo: Clar que ho se… I tu, segur que ho saps? M’ho dius amb les teves paraules?

Després d’insistir una mica perquè ell no volia dir-ho, ni dir-me com ho havia aprés, ni de qui…

  • Tomeu: És una senyora a la que hi van homes que li paguen per fer lo que s’ha de fer per tenir fills
  • Jo (zasca!): Sí, és més o manco això…

I entra la que faltava a la conversa…

  • Júlia: És la manera educada de dir p-u-t-a (lletra a lletra)?
  • Jo: Sí. I que és això que s’ha de fer per tenir fills?
  • Júlia: Follar-se!
  • Tomeu: Sí, però hi ha una paraula educada per dir-ho… Procrastinar!
  • Jo (amb prou feines aguantant les rialles): Nooo…
  • Tomeu: Sí, ho diu el meu llibre de Naturals…
  • Jo: Segur? No deu dir procrear?
  • Tomeu: Ummm… Sí, procra…, procre…, sí, sí procrear!

 

Deixa un comentari

