Caiguda

Tard o d’hora havia de passar… Després de tres mesos de córrer més o menys “en serio” i tenint en compte que entre les meves virtuts no destaca la de ser “gràcil” (algun dia us mostraré una foto del darrer viatge en la que aquest fet queda completament demostrat, a què sí Alberto?), havia d’arribar el moment. Així com vaig fer els meus primers cinc quilòmetres i la meva primera carrera, també havia d’arribar la meva primera caiguda.

Sí, he pegat per terra. Un aterratge en tota regla, en el que, a part de les mans, una bona genollera, i un forat a les malles, el que ha quedat més malmès ha estat el meu amor propi.

Ja us vaig contar que anava a entrenar amb un grup i que per temes d’organització només podia fer-ho un pic per setmana… Havia intentat anar a córrer altres dies pel meu compte (quan els nins són a natació) i fer exercici a cases. Això darrer més o manco ho mantenia, però lo de sortir al carrer me costa més pena (ja us he dit que estic un poc apàtica darrerament…)

Idò bé, el meu entrenador me va dir que estaria bé que, si pogués, intentàs fer alguna cosa de càrdio (que amb això de fumar és el que duc pitjor). I, com que som una persona obedient, me vaig posar les sabatilles, un dimecres que en Pere no va arribar massa tard, i vaig sortir al carrer disposada a fer-li cas.

No vaig durar ni 10 minuts! Havia recorregut uns 700 metres (amb les meves aplicacions connectades, per això ho se), quan em vaig veure literalment estesa a terra. Va ser una “caiguda tonta”, com solen ser-ho la majoria, d’aquestes que veus venir a càmera lenta però que no pots aturar, vaig travelar i quan me’n vaig adonar estava damunt la vorera, amb els calçons romputs, el telèfon que havia sortit disparat i dues al·lotes joves que me demanaven si necessitava ajuda. No se si me va fer més mal la ferida, la sensació d’haver fet el ridícul o que me tractassin de senyora!

Caiguda 001 web

Deixa un comentari

