Primavera

 

Sí, no tenc vergonya… Fa quasi dos mesos que no public, ni tan sols escric i això que tenc temes, tenc fotos, tenc noves receptes i algunes historietes dels nins. Però així i tot, no escric. I tampoc no és per falta de temps. Els horabaixes no me’n sobra gaire, però el dia té moltes hores, i jo no estic tan enfeinada… Però no escric.

I el pitjor de tot, el que realment em preocupa, és que no en tenc ganes. Ni d’escriure, ni de cuinar, ni de fer calça, ni molt manco de fer les coses de la casa, i de la feina, millor ni xerrar-ne. Però m’oblig, més que res perquè hem de dinar i sopar cada dia, i ens hem de vestir i sortir al carrer nets i arreglats cada dia, i he d’anar cada dia a fer feina per cobrar a final de mes, que si no!

No se si és pel temps, per la calor que fa a dies (i lo poc que m’agrada a mi la calor), o per la claror que cada dia en tenim més, o perquè estic passant per una fase “estranya”, però estic desmotivada, desganada, apàtica… L’única cosa que més o menys es salva és l’exercici (qui ho diria!), i més que res perquè veig resultats, i estic pagant per tenir-los (tot i que crec que jo som l’única els veu…)

I perquè l’apatia no me venci, tenc comprovat que el truc és no aturar. Tornar de la feina, dinar, anar a cercar els nins a escola, i seguir, no aturar, perquè si atur si que l’hem feta. I quan atur, que és la majoria dels dies, ja no hi ha qui me torni a posar en marxa.

Deu ser que és primavera, una primavera un poc estranya, però primavera al cap i a la fi.

Margarita

Deixa un comentari

