En positiu

A una setmana del meu aniversari ( i ja sabeu com m’afecten a mi aquestes dates), he pres una decisió, prendre les coses en positiu. I aquesta vegada vull que sigui de veres…

Ja fa massa temps que a la feina les coses no són el que eren, i estic passant per una etapa de desmotivació important, però de decidit que no vull que m’afecti. Serà mal de fer, perquè fins ara no ho he aconseguit, però ho vull intentar, perquè me fa molta ràbia que aquest sentiment de no ser “prou bona”, s’estengui per la resta de vessants de la meva vida. Sobretot ara, que he aconseguit fer coses que mai m’hagués pensat que podria fer.

Per això el títol del post d’avui, desprès de molt temps sense publicar, exactament des del 28 de gener, vull tornar al blog, i vull fer-ho en positiu. He d’esforçar-me per veure el costat bo de les coses, i he de saber extreure alguna cosa positiva d’allò que ara per ara no m’ho sembla tant.

Què no puc fer el que tenia previst, enlloc de gastar energia emprenyant-me, la gast cercant una alternativa; que no me surt bé un dels meus experiments culinaris, idò i com diu ma mare “només n’hem de menjar un pic”; que els nins no me fan cas (que aquest tema donaria per un altre post), idò paciència i a seguir insistint sense perdre els nirvis. Perquè se que si vull, som capaç de fer-ho, només ho de posar en pràctica.

He de prendre consciència de que som una persona afortunada, tenc una feina, una família, salut, amics i gent que m’estima i m’aprecia. Aquesta reflexió que faig jo als meus fills me l’he d’aplicar a mi mateixa. I he de valorar el que tenc, que és moltíssim. Aquest és el meu propòsit pel meu aniversari.

Anuncis

2 thoughts on “En positiu

Deixa un comentari

