Activitat

Com us vaig comentar en el post de l’excursió pel Camí des Correu, els Reis me varen dur una “jugueteta” que m’encanta. Me feia moltes ganes tenir-ne una i no me servia qualsevol, així que vaig aprofitar la carta a Ses Majestats i vaig demanar una polsera d’activitat i son, una Fitbit! I com que m’he portat molt bé durant l’any, els Reis varen dur-me exactament el que vaig demanar. Bé, exactament, exactament, no… Varen fallar en el color, però això te fàcil solució! He començat per la Fitbit Flex, la més senzilla en quant a prestacions (i també la més discreta), i he de dir que estic encantada!

La Flex, es duu posada a la munyeca no dominant, i s’encarrega de mesurar les passes que dones, la distància recorreguda, els minuts d’activitat física, les calories que cremes i com dorms. Això ho fa ella soleta. A més, te l’opció de registrar les calories que consumeixes, la quantitat d’aigua que beus, l’exercici físic/esport que fas i com afecten a la teva activitat diària, sempre que ho incloguis manualment, bé a la web o bé a l’aplicació del telèfon que està associada i que es va sincronitzant automàticament.

Fitbit 001

També pots marcar-te objectius diaris, com ara quantes passes vols fer, quants quilòmetres recórrer, o quantes calories vols cremar, o te’ls marca ella per defecte. I durant el dia pots anar controlant si estàs aconseguint complir els teus objectius!

I estic completament enganxada! El que implica, que me moc més per arribar a fer les passes que tenc assignades (que en el meu cas són 10.000 diàries) i si super l’objectiu, vaig a pel següent, els 8.1 quilòmetres, i quasi cada dia, d’ençà que la duc posada, he aconseguit aquests dos objectius… El que me costa més de superar (i només ho he fet un o dos dies), és el de les 2.200 calories! Però poc a poc, que tot arribarà!

No estic massa segura que les dades que me dóna siguin del tot fiables (a la darrera excursió me va marcar que havia fet 17,7 quilòmetres, i crec que és una xifra exagerada), però, en general, du la polsera posada me motiva, i això és el que importa!

PicMonkey Collage Fitbit

A l’esquerra, captura del darrer dia que anàrem d’excursió, a la dreta, la  d’un dia normal en el que vaig sortir a córrer

Tampoc no se si és casualitat, però d’ençà que m’he proposat dur una vida més sana i ordenada (sobretot a nivell menjar, exercici i son), i puc controlar-ho a través de la meva Fitbit, me sent molt millor, m’he aprimat un quilo i mig i dorm molt millor del que dormia fins ara.

Intent no començar el dia en dejú, com feia fins ara que no menjava fins les 11h o les 12h (depenent del torn de berenar que tengués a la feina), i me’n duc dos entrepans, un per prendre amb el cafè que me faig en arribar a l’oficina i un altre per mig matí. Deix quasi cada dia el dinar fet i torn a berenar l’horabaixa (sobretot els dies que surt a córrer). També vaig amb compte amb el sopar i no me’n bot ni un. Intent mantenir en les menjades principals les proporcions de verdures, proteïnes i carbohidrats recomanades, i estic reduint els aliments processats. Això sí, sense obsessionar-me, i si algun dia me va de gust una canyeta, unes “patatilles” o un pastís, tampoc no me tall…

He incorporat una rutina d’exercicis per fer a casa el dies que no surt a córrer i he començat a cuidar-me molt més per fora (cremes, mascaretes, exfoliants, etc…)

Com diu el meu estimat, estic “on fire”… A veure fins quant!

Anuncis

Deixa un comentari

