Segon cumpleblog!

Darrerament estic tan descentrada que se m’ha passat l’aniversari del blog! (Al manco no se m’ha passat el de na Júlia, que ja seria lo darrer). Va ser fa deu dies, dilluns passat i ja han passat dos anys d’ençà que un dissabte horabaixa, me vaig decidir a la fi a posar-lo en marxa, desprès de donar-li moltes voltes.

El balanç és positiu, molt positiu. Més de 15.000 visites, més de 6.000 visitants i amb aquest ja van 211 posts publicats. Comentaris, aquí, en xarxes socials o en persona de gent que conec, i també comentaris d’altres de gent que no se qui és, però que m’encanta que comentin.

Per als qui seguiu “blogers” coneguts, aquestes xifres us deuen parèixer insignificants (que de fet ho són), i per als qui no, us deuen semblar molt grans. A mi m’és igual si són grans o petites, són les xifres del meu blog, i m’encanten!

Se que al principi aquest blog era molt més actiu, l’actualitzava pràcticament a diari i tenia potser massa coses i molt diferents. He tengut també èpoques de poca o nul·la activitat i ara sembla que m’he estabilitzat una mica, encara que no actualitz tant con voldria…

La qüestió es que ara m’ho prenc amb calma. Una vegada passada la hiperactivitat inicial, i un període estrany en el que sentia que era una obligació i no un gust, ara he arribat a una espècie de terme mig, on actualitz quan puc i tenc ganes de fer-ho (intent que sigui almenys un pic per setmana) i no m’estrès si no puc fer-ho o faig tres posts seguits.

Així que, GRÀCIES. Als qui me seguiu, als qui me llegiu de tant en tant, als qui heu arribat de casualitat i us heu quedat fent una ullada, o no, als qui teniu la paciència de llegir les meves històries, les meves receptes, les meves menjades de cap i les meves aventures amb els meus bitxos i als qui dedicau una part del vostre temps a comentar-les. A tots, moltes gràcies, sense vosaltres, no seria el mateix.

Anuncis

Deixa un comentari

