Molts d’anys bitxito!

Avui el meu bitxo petit ja fa set anys! Set anys! És un tòpic, i a cada aniversari ho dic… però m’han passat volant. Encara record com si fos ahir quan i com vaig saber que estava embarassada! Encara record la sorpresa i els nirvis en saber que era una nina, perquè jo volia un altre nin! Però va venir ella, na Júlia.

Ella, que és caperruda, orgullosa, i rebel. És carinyosa, leial i amb les idees molt clares. És imaginativa, creativa i molt independent. És presumida, és una princesa i una aventurera segons el moment. És la reina Elsa o la bruixa del conte. És amiga dels seus amics i a la vegada la millor i la pitjor germana per en Tomeu. És valenta i atrevida, però a la vegada necessita que la protegeixis. És molt segura d’ella mateixa, i molt escèptica amb la resta del món.

Tot això i molt més és el meu “bitxito pelut”. I malgrat tot això, o precisament gràcies a tot això, no la canviaria per res del món!

Júlia 001 blog

Aquesta foto és molt ella! Despentinada, amb una camiseta vella i un mirall mig romput… però arreglant-se!

Molts d’anys bitxo! T’estim molt!

Anuncis

Deixa un comentari

