Espagueti integrals amb tomàtigues de cirerol i olives verdes

Sabeu que en alguns envasos de pasta o arròs fan suggeriments de receptes del producte que contenen? Idò per primera vegada a la meva vida, els hi he fet cas, i ho he posat en pràctica.

Ja sabeu que m’encanta la pasta en qualsevol de les seves variants, i que és un plat que no me fa mai peresa cuinar. El que passa és que a vegades se m’acaben les idees, per això, en veure la proposta que us reproduesc ara, no m’ho vaig pensar dues vegades. Com sempre, és un plat senzill, ràpid, i gustós (al que vaig introduir algunes modificacions) i el resultat me va encantar!

Espagueti integrals 001

Ingredients (per a 2 persones).

  • 250 g (aproximadament) d’espagueti integrals

  • 10-12 tomàtigues de cirerol

  • 2 cebes tendres (sofrit)

  • 1 all

  • 1 llauna petita d’olives verdes (50g aproximadament)

  • Oli, sal, pebre bo i julivert

Per començar, posam una olla al foc amb aigua i esperam que arrenqui el bull per a coure la pasta, seguint les indicacions del fabricant. Quan la pasta està cuita, intentau que estigui al dente perquè després la mesclarem amb la salsa dins la pella i es courà una mica més, la colam i reservam.

En una pella amb una mica d’oli, sofregim la ceba tendra tallada petita i l’all a làmines, incorporam les tomàtigues, que prèviament haurem rentat i xapat per la meitat i passats tres minuts afegim les olives, tallades en rodanxes. Remenam tot i salpebram. Afegim la pasta i el julivert, i remenam tot bé. Tastam per si és necessari rectificar de sal, i servim. Bon profit!

Espagueti integrals 002

Així de ràpid i fàcil. I boníssim. Si us animau a fer-lo ja me contareu!

Anuncis

2 thoughts on “Espagueti integrals amb tomàtigues de cirerol i olives verdes

  1. Quina bona pinta que fan, les olives i les tomàtigues han de donar un toc ben fresc al plat. M’ha fet gràcia el que deies de seguir la recepta del paquet. En el meu temps d’estudiant teníem un llibre de recepte de pasta que havia publicat “Ariel” i en vàrem fer moltes amb bon resultat, m’hi has fet pensar. Enhorabona per la recepta. Besades.

Deixa un comentari

