Nou anys!!!

Aquest post l’hauria d’haver escrit ahir, el dia que en Tomeu, el meu fill gran feina 9 anys. Sí, 9 anys! I encara que sembli un tòpic, són 9 anys que m’han passat volant!

On és el meu bebé tranquil i menjador? On és el meu petit que començava a caminar i ho tocava tot? On és el meu nin il·lusionat amb el seu primer dia d’escola? On és aquell nin que enlloc de plorar perquè no volia quedar a l’escola plorava perquè no volia partir? On és el nin que s’emocionava quan podia escriure el seu nom? On és aquell nin que es sorprenia amb cada cosa nova que aprenia? On és aquell nin que no s’atrevia a pujar massa alt per por de caure? On és aquell nin que cantava tot el dia i s’aprenia els anuncis de la tele de memòria?

Aquell bebé, aquell nin petit, tots els nins que ha estat fins ara, són el meu homenet. És un nin gran que continua tocant el que es troba mentre va caminant, un nin gran que va i torna content de l’escola, sempre inquiet per aprendre més coses, però cada vegada més selectiu. Un nin gran que es sorprén de la seva capacitat de fer coses i que ja no té por d’enfilar-se i va per la vida botant (literalment). Un nin gran que segueix cantant, però ja tria les seves cançons. Però, sobretot, és un nin carinyós i feliç, i jo no puc demanar més.

Ara som més conscient que mai que s’està fent gran, (i jo amb ell) i ja té reaccions, comportaments, decisions, eleccions, de nin gran. I tot i que a vegades m’agradaria aturar el temps, aquest passa i no puc fer res més que quedar-me amb els bons records i acompanyar-lo en el seu camí. Perquè com diu ell: «mamà, ja no som un bebé»…

Cumple Tomeu

Molts d’anys bitxo! T’estim molt!

2 thoughts on “Nou anys!!!

Deixa un comentari

