Desvirtualitzant

Aquest estiu, per moltes coses, està essent especial, diferent i els que me seguiu per les xarxes socials (com m’encanta dir això, com si fos algú!) ja sabeu més o manco del que us parl.

Sabeu que darrerament estic molt implicada amb el tema calça, teixir, knitting o el que li vulgueu dir, i he anat coneguent a través sobretot d’instagram (aquí teniu el meu per si voleu fer-li una ullada), diferents persones que formen part d’aquest món. Idò bé, la setmana passada les vaig conèixer en persona.

Es tracta de @noraya, @anchorvintage i @littlec_knits. Les dues primeres viuen a Mallorca i la tercera a Toledo, però elles ja s’havien desvirtualitzat l’any passat. Les tres fan coses fantàstiques i les admir (@littlec_knits fins i tot ha dissenyat per We are Knitters una de les meves webs de referència) i si no me podia creure que em seguissin (per instagram, clar), menys me podia creure que lis agradassin les coses que faig… I aprofitant que la darrera era per aquí, varem organitzar una trobada.

Lanera 002

D’esquerra a dreta @noraya, @anchorvintage, jo i @littlec_knits, crec que les nostres cares ho diuen tot!

Vaig carregar el cotxe (nins i au pair inclosos) i des de Can Picafort fèrem una excursió a Artà on viuen @anchorvintage i @noraya. Quedarem al Cafè Parisien («és xulíssim mamà, m’ha encantat aquest bar de les teves amigues ‘laneras’», Tomeu dixt i amb molta raó), de na @noraya i com va dir una d’elles era com si ens coneguessim de veritat, al món real i no només de comentar les nostres fotos!

Va ser una estoneta genial, si no tenim en compte que els meus fills la varen liar (res a veure amb la resta de nins que hi havia per allà), i ja em teniu a mi, granera en mà, intentant despenjar el «bolso» de ganxet de la meva filla que el germà li havia pres i llançat a dalt d’un arbre, on es va quedar enganxat, del fantàstic pati interior del Parisien, un quadro!

Per inmortalitzar el moment, que varen ser dues hores de xerradeta, rialles, canyetes i cigarrets, ferem fer una foto de les quatre, als que el meu fill va batiar com el «El club de las laneras», parafrasejant sense saber-ho, «El club de la calceta» de @littlec_knits.

Esper poder compartir amb elles molts més moments com aquests, encara que sigui amb els meus bitxos fent desastres! Gràcies nines, era la meva primera desvirtualització, i me va encantar!

Laneras 001

En realitat, teixir, el que es diu, teixir, va ser el que menys vàrem fer…

Anuncis

Deixa un comentari

