Canvis

A partir d’avui comença una nova etapa pel que fa a la feina. Hi haurà canvis, i crec que aquesta vegada sí que seran significatius. En principi, no és que canviï la meva feina, ni el meu estatus, ni la meva situació laboral, però hi haurà canvis.

Comença un nou equip. És el que té fer feina a l’administració pública, que passi el que passi a les eleccions, hi ha canvis. Al manco aquesta ha estat la constant aquests darrers deu anys (també he de dir, que hi hagut alternança al govern, així que els canvis eren inevitables).

Ara s’obre un període d’una certa incertesa. Fins ara hem tengut una etapa relativament tranquil·la, entre la campanya electoral i el canvi de rumb, no hi havia massa feina, primer perquè no podíem i després perquè els ànims no ajudaven. Ara arriba el moment de deixar que arribin “els nous”, que s’assentin, que comencin a conèixer la casa i que comencin a prendre decisions… I ja se sap “las cosas de palacio, van despacio”.

Tot i que ja he viscut dos canvis de legislatura (aquest serà el tercer), per a mi és una situació que encara em resulta estranya. En certa manera és com si canviàs de feina jo també. Perquè és com començar de zero, demostrar que som capaç de fer la feina per la que em paguen, guanyar-me la confiança dels nous caps i acostumar-me a la seva manera de fer les coses…

Per tot això, no puc deixar de sentir aquesta incertesa de la que parlava abans. M’adaptaré al nou equip? Sabré fer les coses com ells em demanin? Me duré bé amb els nous companys? És difícil, però no impossible, que vulguin col·locar algú al meu lloc i me quedi sense feina, què faré si passa? I un llarg etcètera que coneixent la meva natural inseguretat no és res estrany.

D’altra banda he de dir que, malgrat tot, estic molt contenta que es produeixi aquest canvi, només esper que tant per jo com en general, sigui un canvi per bé.

Així que, com diu la cançó…

Deixa un comentari

