Onze

Crec que ja ho he dit vàries vegades per aquí, m’agraden molt els números imparells, de sempre, i això que vaig néixer en un any parell i la majoria de coses importants m’han passat en anys parells, però tot i això no ho puc evitar, m’agraden els imparells. I enguany tots els aniversaris d’aquestes coses importants són imparells. I avui és un d’aquests aniversaris, concretament l’11è aniversari d’aquell 22 de maig en el que ens vàrem casar (sí, igual que els reietons, però en el meu favor he de dir que nosaltres ja teniem la data reservada quan ells anunciaren la seva).

L’any passat aquest mateix dia vaig fer un post un poc més personal perquè era un aniversari “rodó” i no ha canviat gens ni mica el que pens. Enguany seré més breu, i menys emotiva (al manco en públic). 

Pere, ja saps encara que no t’ho digui sovint, t’estim molt, i esper que poguem celebrar molts més anys junts, i com a mínim, tant bons com aquests! Moltes gràcies, i molts d’anys estimat!

Foto foto 001

Anuncis

Deixa un comentari

