Juliet Tee

A la fi! L’he acabat! Ho he aconseguit! Estic xerrant ni més ni manco que de la Juliet Tee, un dels kits de teixir de la web We are knitters (de la que us he parlat ja unes quantes vegades per aquí). Aquesta camiseta va ser la que me va dur a descobrir, l’any passat a finals d’estiu, la pàgina de WAK, però ja era massa tard per teixir alguna cosa d’estiu i ja no valia la pena, però enguany vaig començar a fer-la abans que arribàs la calor, i ja som l’orgullosa propietària d’una camiseta feta a mà, i no en puc estar més orgullosa. És la primera vegada que me faig alguna cosa d’estiu (fins ara només havia teixit amb llana), de fet ni se m’havia ocorregut, però ha estat descobrir el cotó i arrencar-me a fer coses.

Juliet 001

Essent sincera, he de reconèixer que m’ha costat una mica. Quan quasi havia acabat la part de darrera la vaig haver de desfer, perquè pareixi més un vestit que un jersei, i he hagut d’aprendre a fer punt calat, que és molt més senzill del que sembla, pero que al principi me va costar d’entendre. M’he enfrontat a un nou tipus de màniga i a no fer escot (simplement deixant una part sense cosir), però crec que el resultat ha valgut la pena. Jutjau vosaltres mateixos!

M’ha agradat tant l’experiència que tenc altres dos projectes en marxa, un “top” d’una espècie de merceria-comunitat knitter que he descobert fa poc, i un jersei de la web Pearlknitter (de la que ja us n’he parlat), però això dona per futur posts, així que ho deixaré per un altre dia.

2 thoughts on “Juliet Tee

Deixa un comentari

