Molts d’anys!

Avui és el meu cumple! Yupi! I he començat el dia molt bé (malgrat el meu habitual mal despertar)! Regalets dels peques, besades, aferrades i rialles. Després tot a tornat a la normalitat i hem seguit amb els crits i les presses de cada dia.

He decidit que passi el que passi, avui ha de ser un bon dia. I ja se que és un dia normal, feina, escola, activitats, però és “el meu” dia normal, i, com que no me’l puc dedicar per complet com vaig fer l’any passat, intentaré gaudir de les petites coses. Qui sap, a lo millor m’acostum i a partir d’avui tots els dies són iguals…

De moment, vaig a seguir… Ja us contaré!

PicMonkey Collage cookies

I com a imatge, us deix amb les galletes que vaig fer ahir vespre per celebrar els meus 41 anys! Els he duit a la feina i ja no en queda ni una!. As a picture, I leave you with the cookies I made last night to celebrate my 41th birthday! I brought them to the office and there isn’t any left!

ENGLISH VERSION

Happy birthday!

Today is my birthday! Yuppie! And I started the day very well (despite my usual bad awaking)! Kisses, laughters and presents from the kids, and back to everyday rushes and shouts.

I decided that no matter what happens, today will be a good day. And even that this is a normal day (work, school, activities), it’s “my” normal day, and as I can’t dedicated it completely to me as I did last year, I’ll try to enjoy the small things. Who knows, maybe I get used to that and every day becomes equal…

Now, I’m going to keep on with it… I’ll tell you!

Deixa un comentari

