The best

Darrerament les tornades en cotxe des de l’escola donen per molt… Aquesta és la darrera conversa amb en Tomeu, mentre na Júlia mig becava a la cadira al seu costat.

Tomeu: Perquè has pujat el volum de la ràdio?

Jo: Per què m’agrada molt aquesta cançó

Tomeu: I quina cançò és, no l’havia sentit mai!

Jo: És The Best de Tina Turner… You’re the best (cantant)

Tomeu: I què significa “you’re the best”?

Jo: Ets el millor!

Tomeu: Val, idò a partir d’ara, quan vulgui fer la pilota a algú li diré “you’re the best”

Jo: Jajaja

Tomeu: També va per tu mamà…

There’s no English version today. Sorry about that.

Anuncis

Deixa un comentari

