Orgull llonguet

Crec que no falta dir massa coses més, perque la imatge ho diu tot.

I els qui me coneixen saben que no és que m’hagi afegit ara a aquest corrent… Sempre he estat orgullosa i he presumit de ser “llonguet”, palmesana, de Ciutat o “panesillo”.

Perquè m’encanta la meva ciutat, amb tot el que té de bo i de dolent. M’encanta el casc antic, el centre. M’encanten les “llagostes” del Bosch i els “perritos” de l’Alaska. M’encanta que puguis anar a peu pràcticament per tot, com en un poble, però que tengui també allò que defineix les grans ciutats.

I tot i que hi ha moltes coses de Palma que canviaria, no canviaria Palma per res del món! Bon Sant Sebastià a tothom!

2015/01/img_9602.jpg Sorry, there’s no English Version today.

Deixa un comentari

