Projectes acabats (1)

En el post de la meva tornada ja us vaig comentar que us aniria contant algunes de les coses que m’havien “robat” temps per dedicar al blog. I és que enguany m’ha pegat fort el tema de la calça, el punt, el knitting o com li vulgueu dir, i, tot i que m’encanta, i vaig millorant cada dia, me lleva molt de temps per fer altres coses (encara no he arribat a les cotes de velocitat de ma mare, que ha estat la meva primera mestra).

Del que estic més contenta d’aquesta nova afició, és que enguany sí que he estat capaç de començar i acabar la majoria de projectes que he començat, he aprés nous punts i he estat capaç de fer els meus propis dissenys, que per jo, és moltíssim.

I per a explicar-vos tot això, començaré pel projecte més ambiciós que he fet aquest hivern, la meva #martinacardigan, de la web We are knitters (WAK). Crec que ja us he parlat alguna vegada d’aquesta web/tenda/comunitat. La primera vegada que hi vaig entrar vaig quedar al·lucinada. Tot era xulíssim, però bastant car la veritat. Però m’hi vaig subscriure i aprofitant promocions, descomptes i altres, finalment m’he anat comprant vàries coses. La #martinacardigan va ser la primera compra, però n’hi ha agudes algunes altres darrera.

Bé, al que anava. Me vaig armar de valor i paciència, i vaig començar la meva jaqueta (amb les instruccions del kit, per descomptat). L’esquena la vaig fer sense problema (primera prova superada); amb els davants me vaig embullar (vaig fer un error de principiant) i vaig haver de desfer un parell de vegades; les mànigues varen ser relativament ràpides (perquè no vaig cometre el mateix error que amb els davants), fins que me vaig quedar sense llana. Me varen enviar, sense cost per part meva, tot s’ha de dir, dues troques més de llana i vaig poder-la acabar. Muntar les diferents parts i cosir-la va ser una altra història (cosir és el que duc pitjor de tot), però finalment, puc lluir orgullosa la meva creació, només un mes després que m’arribàs el material a casa!!!

No és tan mona com a la foto promocional (la podeu veure a la web de WAK), però a mi m’encanta, malgrat li vegi tot els defectes… Què us sembla a vosaltres?

martina collage

D’esquerra a dreta, els diferents passos del meu projecte, des de que el vaig rebre fins que el vaig acabar. From left to right, the different stages of my project, from its arrival to its end.

ENGLISH VERSION

Completed projects (1)

In my previous post I commented that I would be telling you some of the things that had been “stolen” my time to write on the blog. This season I’ve become a knitter addict. I love knitting and I’m better at it every day, but it takes a long time, that I don’t have to do other things (I have not yet reached the levels of speed of my mother, who was my first teacher).

I am more than happy for this new hobby, it is that this year I have been able to start and finish most of the projects that I started, I learned new stitches, and I’ve been able to make my own designs, which I is a lot.

And to explain you some of this, I start the most ambitious project I’ve done this winter, my #martinacardigan, from We are knitters (WAK). I think I have already spoken before about this website/ shop/ community. The first time I see it, I was shocked. Everything was really cool but quite expensive really. But I ended up signing their newsletter and with promotions, discounts and others, finally I bought several things. The #martinacardigan was the first purchase, but there are some others as well…

So, I took all my courage and patience, and I started my jacket (with the kit instructions, of course). The back was quite easy, I did without problem (first test passed); then, I had some trouble with the front (I made a rookie mistake) and I had do it and undo it a few times; sleeves were relatively fast (because I did not make the same mistake with the front), until I ran out of wool. They send me, without cost to me, it must be said, two more skeins of wool and I could finish it. Assembling the parts and sewing it was another story (for me sewing is worst of all), but finally, I proudly wore my creation just one moth after I’ve got the material!!!

It isn’t as cute as the promotional picture (you can see it on the WAK site), but I love it, although I can see all the mistakes I made… What do you think about it?

Anuncis

Deixa un comentari

