Experiments i reptes

D’ençà que vaig escriure sobre el caos en el que estic immersa darrerament, sembla que n’estic sortint. He aconseguit posar una miqueta d’ordre, el que m’ha permès fer una de les coses que més m’agraden, experimentar.

Fa unes setmanes, els que me seguiu per les meves xarxes socials (com m’agrada dir aquesta frase, com si fos una blogger famosa), vareu poder veure el meus “llonguets”. Se que és agosarat anomenar-los així, perquè d’aspecte no s’hi assemblaven gaire i el gust és millorable, però d’alguna manera me varen recordar els llonguets de quan jo era petira, aquests panets tan característics de Palma, tant que fins i tot per extensió en defineixen els seus ciutadans.

Llonguets

Més recentment he experimentat amb unes galetes dolces de xocolata i taronja, i en aquest cas ni tan sols en tenc una prova, perquè varen ser un desastre. Aquestes sí que s’assemblaven d’aspecte a l’original. Però, tot i que no he provades les originals, de gust no crec que ho fessin, perquè eren bastant dolentes (per dir-ho subtilment).

I, com que una és caparruda, i vull aconseguir fer un pa moreno com toca, també torn a estar liada experimentant amb la massa mare. N’he fet dues vegades, i la primera és va aproximar al que havia de ser, i la segona, ni tan sols va fermentar. Veurem si a la tercera va la vençuda.

Però no només experiment a la cuina. Enguany m’ha pegat fort amb el tema de fer punt, i ja tenc quasi acabat el coll del que us vaig demanar opinió (me falta cosir-lo que és el que se’m dóna pitjor) i he refet el que havia de ser un regal per una bona amiga. El vaig fer l’any passat, i me faltava només cosir-lo (qui ho diria, no?), i com que no li havia donat encara, l’he desfet i tornat a fer de bell nou amb un disseny que m’agrada molt més.

Aquí és on m’he imposat un dels reptes als que feia referència al títol del post. Una jaqueta, i per jo! Immersa com estic al món de les agulles i les llanes, he descobert We are knitters. Una tenda/comunitat en la que ensenyen a fer calça i venen kits de llanes, agulles, ganxets i patrons. I sí, me n’he comprat un… L’he rebut fa no res, i de moment estic molt engrescada, però ja us aniré dient com me va, perquè crec que així com vagi augmentat la dificultat, anirà baixant el meu entusiasme.

Llana nova 001

I l’altre repte que m’he imposat, i que de moment estic aconseguint superar, fa referència a posar una mica d’ordre en la meva alimentació. Darrerament havia entrat en un cercle viciós de menjar tard, molt i malament i ja ho començava a notar. Ara intent fer cinc menjades, dinar com toca i sopar lleuger…

El següent és posar ordre a les feines de la casa, que ho estic intentant, però me costa. De fer exercici o arreglar-me/cuidar-me més, millor no en xerram.

Sorry, but there’s no English version of this post. I’ll try to do it as soon as I can.

Anuncis

Deixa un comentari

