Un altre aniversari…

Com ja he comentat alguna vegada, el mes d’octubre és un mes ple de celebracions a ca nostra. Ja us vaig parlar de l’aniversari de Tomeu, i tot el que suposava per a mi, ja que amb ell me vaig estrenar com a mare. També us he parlat aquests darrers dies de l’aniversari del blog, del primer aniversari, qui ho hagués dit! No ho he comentat però el mes d’octubre és també especial perquè va començar la meva història amb el pare de les criatures.

I avui, precisament avui, és també un altre dia especial, és el “cumple” de na Júlia. La coca amb la que celebrarem l’any passat el seu aniversari va ser una de les primeres receptes del blog…

El meu altre bitxo fa avui sis anys. I si amb ella no me vaig estrenar com a mare, m’he estrenat amb moltes altres coses. I moltes més que me queden encara per descobrir, ho se cert. Perquè per molt que me posi dels nirvis a vegades, per molt que em faci la contrària perquè sí, per molt que me desafii, sempre serà la meva nina, la que me fa “atacs” de besades, la que me fa pessigolles i fa la “siesta” amb jo, la que me dibuixa i es dibuixa amb jo, la que me canta en anglès i me conta les històries del seu món d’invisibilitat (però això dóna per un altre post), la meva Júlia. 

T’estim molt bitxito. Molts d’anys!!!

Another birthday …

As I said here before, October is a month full of celebrations in our house. I’ve already talked about Tomeu’s birthday, and all it meant to me, as it was my birthday as a mother. I also talked these last days of the blog’s first birthday, who would have told me! I haven’t said anything, but October is also special because my story with the father of the children begun.

And today, just today, is another special day is Júlia’s birthday. The cake that I made to celebrate her birthday last year was one of the first recipes of the blog…

She, my little bug, is six years ago today. And even though I didn’t debuted as a mother with her, she has made me discover many other things. And many more, I’m sure she will. Despite the fact the she makes me nervous, that she never agrees with me or that she defies me, she will always be my girl, the one that “attacks” me with kisses, the one that makes me tickles, and sleeps the “siesta” with me, the one which makes pictures of both of us together, the one who sings in her own English, and tells me stories of his invisible world (but this is a story for another post), she is my Júlia.

I love you very much “bitxito”. Happy birthday!!!

Anuncis

Deixa un comentari

