Preguntes (II)

La que ara està en #modecuriósON és la meva filla. Darrerament aprofita qualsevol moment en el que estem les dues a soles (que són pocs perquè me pas els horabaixes amb els dos), per demanar les coses més inversemblants, a les que jo no trob lògica, però que segur que per ella la deuen tenir. Aquí teniu un parell d’exemples, entre moltes altres qüestions:

L’altre dia anàvem passejant els quatre i en Tomeu i en Pere anaven davant davant i la nina i jo darrera…

– Júlia: Mamà, te puc demanar una cosa?

– Jo: Sí, què vols?

– Júlia: Què passaria si de fumar molt te convertissis en fum?

– Jo: …

Un altre dia, vaig anar a dir-li bona nit a la seva habitació…

– Júlia: Mamà, abans d’anar a dormir te puc fer una pregunta?

– Jo: Sí

– Júlia: Si tu fossis jo de petita, que voldries ser quan fossis jo de gran?

– Jo: …

Tornant de l’escola amb el cotxe, en Tomeu contava la seva excursió a Es Baluard…

– Júlia: Mamà, quin va ser el primer museu del món?

– Jo: …

Questions (II)

It seems that now, it’s Julia that is the curious one at home. Lately she waits for the moments in which we’re both alone (which are few because I spend my evenings with the two kids), to ask the most unlikely things, to which I find no logic but for sure she does. Here are a couple of examples, among many others:

The other day we went for a walk, the four of us, and Tomeu and Pere were facing forward and Júlia and I were walking behind…

– Julia: Mum, can I ask you something?

– Me: Yes, what do you want?

– Julia: What if smoking makes you become smoke?

– Me:…

Another day, I went to kiss her good night…

– Julia: Mum, before I go to sleep, can I ask you a question?

– Me: Yes

– Julia: If I you were me now that I’m small, what you like to be when you were me grown up?

– Me:…

Another day, I went to pick the kids up ar school, and while in the car, Tomeu told us their visit to Es Baluard (a local museum)…

– Julia: Mum, what was the first museum in the world?

– Me:…

Anuncis

Deixa un comentari

