Vuit anys

Avui fa vuit anys que la meva vida va canviar. Avui fa vuit anys que vaig incomplir una promesa. Avui fa vuit anys que vaig deixar de ser només jo per ser alguna cosa més. Avui fa vuit anys que vaig experimentar per primera vegada l’amor incondicional. Avui fa vuit anys que vaig ser testimoni i protagonista d’un fet meravellós. Avui fa vuit anys que vaig ser mare.

Aquell dia la meva vida va canviar completament. Vaig passar a tenir una personeta que em necessitava durant les 24 hores del dia. I qui m’ho anava a dir a mi, la que havia jurat i perjurat que no tendria mai fills perquè no m’agraden els nins.

Aquell dia vaig deixar de ser jo, Iolanda per ser la mamà de Tomeu. I vaig sentir que passàs el que passàs, sempre estimaria aquell nin, abans i tot de saber si seria capaç de capejar el temporal que se’m venia damunt. Vaig viure un moment de màgia, que record quasi segon a segon. Encara ara, vuit anys i un altre fill després, me meravella la capacitat que tenim les dones, de donar vida.

T’estim molt Tomeu! Molts d’anys bitxo!

Tomeu web

ENGLISH VERSION

Eight years

Today it’s been eight years since my life changed. Today, it’s been eight years since I broken a promise. Today, it’s been eight years since I stopped being just me to be something more. Today it’s been eight years that I first experienced unconditional love. Today, it’s been eight years since I witnessed and starred something wonderful. Today, it’s been eight years since I am a mother.

That day my life changed completely. I happened to have a little person that needed me 24 hours a day. Me, the one who has always sworn that I would never have any child because I don’t like children.

That day I stopped being me, Iolanda, and I started to be Tomeu’s mum. And I felt whatever might have happened, that I would love him for ever, even before knowing whether I would be able to weather the storm that came over me. I experienced a moment of magic and I remember almost every second of it. Even now, eight years and another child later, I marvel at the ability of women to give life.

I love you so Tomeu! Happy birthday “bitxo”!

Anuncis

2 thoughts on “Vuit anys

Deixa un comentari

