La que posa les regles…

He descobert el que pensa realment el meu fill de jo, i no se si m’agrada…

Anàvem amb el cotxe i de cop, sense venir a compte de res, en Tomeu i jo tenguerem la següent conversa:

Tomeu: Mamà, per què els padrins són tan guais?

Jo: Perquè els papàs crien i els padrins malcrien

Tomeu: Què és malcriar?

Jo: Que te consenten, que te deixen fer tot el que vols i no te renyen…

Tomeu: La padrina sí, l’abuelita (ma mare) no tant, és més com tu

Jo: I com som jo?

Tomeu: Tu ets la que comanda, la que posa les regles

Jo: I com és el papà?

Tomeu: Ell és com la padrina, “mundo libre”

Supòs que no fa falta que us digui quina va ser la reacció del pare de la criatura… Encara riu!

 

 ENGLISH VERSION 

The one that sets the rules…

I’ve found out what my son thinks about me, and I’m not sure I like it…

We were on the car, and, suddleny, without any relation with what we were talking about, we had this conversation:

Tomeu: Mom, why grandparents are so cool?

Me: Because parents educate and grandparents spoil

Tomeu: What is spoil?

Me: That they let you do whatever you want, and they don’t argue

Tomeu: Well, padrina (my mother-in-law) is that way, but abuelita (my mom) is a little less, she is more like you

Me: And, how am I?

Tomeu: You’re the boss, the one that sets the rules

Me: And what about dad?

Tomeu: He is more like padrina, “free world”

I guess I don’t need to tell you what was dad’s reaction… He is still laughing!

Deixa un comentari

