Rutines

Ara que l’estiu ja quasi s’acaba (Summer’s almost gone, com deia la cançó), ja me fa falta la rutina. Però no la meva rutina, que aquesta ja l’he recuperat, sinó la rutina dels nins. Me descol·loca molt que la meva vida des de ja sigui pràcticament com la resta de l’any i els dies dels nins no siguin ni els de les vacances ni els del curs escolar.

Anam desacompasats. Nosaltres ja feiem més o menys la mateixa vida que la resta de l’any, amb l’afegit que ells no, estan en un punt intermig entre els dies de platja i els dies d’escola. I clar, a ells no se’ls han acabat les vacances, però sí se’ns ha acabat a tots l’estiueig. Quan arrib a cases els nins estan descansats (ja han fet la becadeta), afamagats (dinen prestet) i avorrits, ,es sentir que entr per la porta i comencen a pegar crits: mamà, què farem avui horabaixa? (a son pare no se si li fan, perquè ell arriba abans que jo!). I jo l’únic que tenc ganes de fer és tirar-me al sofà…

Tenc ganes que sigui ja l’octubre, quan els horaris de l’escola ja siguin els de sempre (el setembre fan jornada intensiva i no hi ha activitats extraescolars) i cada dia vengui marcat per una activitat (el dia de la fruita, el d’educació física, el de teatre, el de natació…). L’octubre, quan arribin les noves temporades a la televisió, quan podem començar a treure la roba més abrigadeta (jo sempre he estat més d’hivern que estiu), quan ja comença a fer ganes menjar calent…

Supòs que quan arribi, odiaré l’octubre, perquè els dies ja seran molt més curts, perquè ja començarà a fer fred, perquè quedarà no res per Nadal i per acabar l’any, perquè aniré de bòlid i amb la llengua fora cada dia, però així i tot, però per jo l’octubre és un mes especial. Vaig conèixer en Pere, i les meves criatures han nascut totes l’octubre, en Tomeu, na Júlia i el blog…

ENGLISH VERSION

Routines

Now that Summer’s almost gone, (as the song) I need the routine. But not my routine, that I have already recovered, but the children’s one. My days are practically like the rest of the year and the children’s days are neither holidays nor the school year.

It’s like we all have a different step. We (parents) are doing more or less the same as the rest of the year, but they (kids) don’t, they are at a point intermediate between beach days and school days. And of course, they’re still on holidays. but we have run all the summer. When I come back from work, they are ready to do something (they have already made siesta), they’re starving (because they eat lunch early) and bored. The first thing I hear when I open the door is one of them screaming: Mum, what are we going to do this afternoon? (I don’t know if it’s the same with his father, because he gets home before me!). And I the only thing I want to do is throw me on the sofa …

I want October to be here, when the school has its normal timetable (in September there’s only half day and no extracurricular activities) and I know which day is thanks to the activity (the fruit day, the gym, the theatre, swimming …). In October, when the new seasons come on TV, when we started using different clothes (I’ve always been more of winter than summer), when I start to feel like eating hot food …

I suppose that when it will be here, I’ll hate October. Because the days are much more shorter than now, because I start to get cold, because Christmas and the end of the year are near, because I’m going like a fireball, running every day. But even so, for me October is a special month. I met Pere, and my children were all born October, Tomeu, Júlia and the blog…

Anuncis

3 thoughts on “Rutines

  1. Jo també fris que comenci “la temporada”. I això que la meva filla és encara molt menuda. Però tenc un projecte i unes curolles que m’agradaria poder materialitzar i com tots sabem, al mes d’agost el món s’atura. I el setembre… és com un període de transició.

    Com tu bé dius, necessit la nova parrilla televisiva i llevar-me als matins sabent que a la nit me colgaré després de mirar X sèrie.

    Una besada des del sud!

    1. Jajaja, m’ha encantat això d’aixecar-te sabent que t’aniràs a dormir després de veure X, a mi em passa el mateix. I jo no és que tengui cap projecte en concret, però ja començ a necessitar un cert ordre al meu dia a dia, i els nins més que ningú!

      Gràcies per passar-te i per comentar! Per cert, no sabia que fossis mallorquina!

      Besades

Deixa un comentari

