Sense idees?

Avui toca una mica d’autocrítica…

Ja se que fa molt temps que no escric, però és que no tenc idees! Bé, no és que no en tengui, però el problema és que pens que no són suficientment bones/interessants com per fer un post.

Quan vaig començar a escriure el blog, no se si per què era la novetat, perquè estava més tranquil·la a la feina o perquè era hivern i tenia més temps, escrivia coses pràcticament cada dia. Algunes més interessants que altres, ho se, però sempre tenia alguna cosa a dir, una recepta per compartir o una història o anècdota per contar.

Ara no. I mentre estic escrivint això se m’ocorren alguns possibles posts i tenc fotos d’alguns plats pendents de publicar, però no m’acaben de convèncer. I menys encara, quan els compar amb els meus blogs de referència…

D’ençà que tenc el meu propi blog (tot i que ara no estigui tan actiu), m’he tornat més exigent amb els continguts dels altres i com que no vull ser com els de Sineu “que veuen el gep dels altres i no es veuen el seu” com deia la meva repadrina, m’ho pens molt abans de publicar res.

Reconec que té molt mèrit publicar cada dia, respondre tots els comentaris (d’aquests jo en tenc més bé poquets!), aportar noves idees… És cert que a un blog li has de dedicar temps, i no només el que tardes en escriure un post, sinó que s’han de pensar bé les coses, s’han de cuidar les imatges (que és la meva assignatura pendent) i has d’invertir també temps en planificar. I fer això per aconseguir publicar un post cada dia els set dies de la setmana, a mi me costa. Precisament per això admir alguns bloggers que són capaços de fer-ho i fer-ho bé.

En el meu cas, a més, tot i haver llegit en mil i un llocs com posar en marxa un blog, com fer que tengui lectors, com fer-lo atractiu, i intentar posar en pràctica tota aquesta teoria, tenc la sensació que no don la talla, que hi ha massa blogs com el meu, la majoria millors, i que el que pugui dir o deixar de dir, no interessa, I se que he de tenir paciència per veure algun resultat, que tenir milers de lectors tampoc no és el meu objectiu (tot i que quan public he de reconèuixer que estic pendent de les visites a la pàgina), però que voleu que us digui…

En definitiva, que estic en un impass, en el que no tenc molt clar si vull continuar amb això, si ho vull deixar o si simplement m’ho he d’agafar amb més calma, no donar-li més importància de la que té i mantenir-ho amb la idea del principi, el meu racó per expressar-me. Ja us diré… o no!

I ja ho sabeu, qualsevol comentari o suggeriment serà benvingut!

 

 

Deixa un comentari

