10 anys

Avui fa el sant la meva filla Júlia i fa deu anys que es casaren el príncep i na Letizia, però ells no són els únics que fan festa… Avui també fa deu anys que es casarem en Pere i jo. Deu anys!

Jo, que sempre havia dit que no em casaria mai, que no necessitava cap paper per fer oficial la meva relació. Jo, que tenia la meva padrina assustada perquè vivíem junts i no ho pensàvem arreglar. Jo, la que renegava de les mostres d’afecte en públic… Jo, avui estic de festa!

El fet de casar-me no me va canviar la vida, perquè duiem dos anys vivint junts i a nivell pràctic no va suposar un gran canvi, però ho record com un dia especial, diferent i sobretot, molt divertit!

Varen ser moltes emocions en un sol dia, presses, nirvis, alegria, emoció pels qui no hi eren, sorpreses, llàgrimes i rialles, moltes rialles va ser un dels dies més intensos de la meva vida, que crec que recordaré sempre! Un dia que repetiria mil vegades!

Per això i encara que no sigui molt donada a fer aquestes coses vull aprofitar aquest dia i aquest raconet: Gràcies Pere! Gràcies per aguantar-me, per animar-me, per donar-me suport, per encoratjar-me i ajudar-me a prendre decisions, gràcies per estar al meu costat, per ser sempre el meu company. T’estim.

Anell web

ENGLISH VERSION

10 years

Today my is daughter Julia’s “saint”, and it is also the tenth anniversary of the Spanish prince and Letizia’s marriage, but they’re not the only who have something to celebrate today. Today it’s been teen years since Pere and I got married. Ten years!

Me, who always said that I will never get married, that I didn’t need to make my relationship official. Me, who had my grandmother “scared” because we were living together without wanting to change it. Me, who has always denied any public display of affection… Me, I ‘m celebrating today!

The fact of getting married didn’t changed my life, as we’ve been living together for two years when we married, in a practical sense it wasn’t a huge change, but I remember it as a special, different and above all, a funny day!

That day I had many different emotions, rush, nerves, joy, excitement for those who were not there, surprises, tears and laughs, many laughs. It was one of the most intense days of my life. A day that I will always remember! A day that I would repeat a thousand times!

For this reasons and although I’m not used to do this kind of things, I want to take this day and this “corner” to say something: Thanks Pere! Thank you for holding me, for encouraging me, for supporting me, for helping me make decisions, thank you for being by my side, for being my companion forever. I love you.

7 thoughts on “10 anys

  1. Retroenllaç: 10 anys | Fantástic!

  2. Retroenllaç: Onze | What's in my head?

Deixa un comentari

