Prioritats

Se que darrerament tenc el blog una mica descuidat, però com ja vaig explicar en el darrer post, estic intentant posar ordre al meu dia a dia en tots els seus àmbits, i m’està costant establir una nova rutina, per això m’he fixat una sèrie de prioritats.

Primer van els nins i tot el que tengui a veure amb ells, després van les coses de la casa (que inclouen des de la rentadora a la planxa, passant pel súper o el menú setmanal), després anam en Pere i jo, i per acabar la resta de coses, és a dir, les coses meves que consider més com a afició o passatemps, entre les que s’inclou el blog. Això fins que aconsegueixi organitzar-me, perquè crec que quan ho hagi aconseguit, tendré temps per a les meves coses (o al manco és el que vull creure).

De tota manera ara és un moment en el que les coses dels nins m’ocupen més temps, perquè en elles hi ha la recerca de l’au pair (com ja us he explicat també per aquí). I enguany el procés està resultant més complicat del previst, perquè quan quasi teniem la persona triada, que només faltava que ens confirmàs la data d’arribada, s’ha fet enrera, i hem hagut de tornar a començar quasi quasi des del principi.

Confiï que quan hagi escollit la persona, i ho tengui tot més controlat, podré fer les coses que m’agraden, sense sentir-me culpable per descuidar la resta…

ENGLISH VERSION

Priorities

I know that lately I have neglected the blog a bit, but as I explained in the last post, I’m trying to organize to my every day in all areas and establish a new routine, so I set a number of priorities.

First of all came the children and everything that has to do with them, in second place there is the house (including the washer, the ironing, through shopping or the weekly menu), then there’s Pere and I, and at the end all the things that I do for hobby or leisure, which include the blog. I hope that this will be like this until I get organized, because I think that I’ll have more time for me when I’ve achieved (at least that’s what I want to thing).

However now children’s stuff take me a lot more time, because (as I’ve already told you) I’m trying to find the perfect au pair. And this year the process is much more difficult because when we had the girl, we’ve agreed almost everything she just changed her mind and told us that she reject our proposal. So, I had to start from the very beginning.

I hope that when I have this solved and manage to organize the rest, I’ll be able to do the things I like that without feeling guilty about neglecting the rest …

Deixa un comentari

