Amor de fill

L’altre dia, quan m’arreglava per partir cap a la feina en Tomeu va venir cap al bany a veure què estava fent. Es va aturar dret al costat de la porta i se’m va quedar mirant:

Tomeu: Mamà, te puc fer una pregunta?

Jo: Sí Tomeu, però ràpid que m’he d’acabar de pintar…

Tomeu: Per què te pintes?

Jo: No ho se molt bé, supòs que per estar més guapa!

Tomeu: Per estar guapa no necessites pintures, ja ets guapa!

Jo: Muacks!

Sí és que és per menjar-se’l! M’encanta aquest amor incondicional, aquest pensar que la teva mare és la millor, la més guapa, la més llesta, que tenen els nins de set anys! Amor de fill!

I ja ho sabeu, qualsevol comentari o suggeriment serà benvingut!

Pintures web

ENGLISH VERSION

Son’s Love

The other day, while I was getting ready to go to work, my son Tomeu came to the bathroom to see what I was doing. He stopped right next to the door and stared at me:

Tomeu: Mum, can I ask you a question?

Me: Yes Tomeu, but quickly, I have to finish my make up…

Tomeu: Why do you put make up on?

Me: I don’t know it for sure, I guess I do it to look prettier!

Tomeu: To be pretty you don’t need any make up. You’re pretty!

Me: Muacks!

He’s so sweet! I love this kind of unconditional love, the one that makes you think that your mum is the best, the prettiest, the more intelligent, the kind of love that children of seven years old feel. Son’s love!

And you know, any comment or suggestion will be wellcome!

Deixa un comentari

