Rols

No se molt bé perquè, però tenia interioritzats els rols que suposadament corresponen a cadascun dels meus fills, per ser nin o nina i el major o la petita, però fins i tot amb això no deixen de sorprendre’m. Pensava que en Tomeu seria el defensor de na Júlia (tot i que ella es basta sola per defensar-se), però mai pensava que ella actuaria com la germana gran i el defensaria a ell davant el que considerava una injustícia.

Ahir li varem tallar els cabells a casa a en Tomeu, amb la màquina de rapar del meu home. Ell no estava molt convençut, però finalment es deixà fer, després de cridar i protestar i queixar-se una bona estona. Jo era la primera que no ho tenia massa clar, però veient el resultat, crec que repetirem.

Idò bé, si ell ho va finalment acceptar, na Júlia, no. Va venir a defensar-lo quan ell ja no es queixava. Ho considerava una injustícia i creia que algú havia de defensar el seu germà gran.

“Ets una ‘malota’, no m’agrada gens això que li has fet a en Tomeu”. S’ho va prendre com un tema personal, i va estar de morros amb jo la resta d’horabaixa i fins que se’n va anar a dormir. En un moment donat, és va oblidar del tema i em va fer una cosa típicament seva, tirar-me una besada i dir-me “guapaaa”. I no me vaig poder reprimir i li vaig contestar que fins feia un moment era la més dolenta del món, però fins i tot per això té resposta: “les mamàs dolentes també poden ser guapes”. La que es va quedar sense paraules vaig ser jo.

Per cert, i canviant completament de tema, avui torna MasterChef, i ja fris de veure coms erà enguany, els concursants, les proves… Si us va agradar l’any passat i per anar obrint boca, us recoman aquest article.

 

Deixa un comentari

