Polseres

Finalment hem caigut! A ca nostra també ha entrat la moda de les polseretes de gometes! I de quina manera! D’ençà que tenim les famoses gometes, cada horabaixa els nins i jo ens passam una bona estona entretinguts. Bé els nins s’entretenen i jo puc anar fent altres coses, i ni tan sols demanen la tele!

Polseres 004 web

Al principi pensava que seria massa complicat pels meus fills, m’havien explicat la tècnica de com fer les més senzilles i no ho acabava de veure clar. Ara veig que estava completament equivocada.

La veritat és que va ser una mica iniciativa meva, sobretot després de rebre les notes de Tomeu en les que ens recomanaven practicar per millorar la psicomotricitat fina (la nostra creu des de sempre). Vaig pensar que un treball manual que fos entretingut i que tengués un resultat que ell pogués veure seria una bona opció.

I per una vegada no m’he equivocat. No li fa peresa, no es queixa per haver de fer-ho, de fet, surt d’ell. I d’ella també, que encara que na Júlia sigui més petita i li costi una miqueta més, també es defensa. Amb els dos hem arribat al punt de tenir un “excés de producció” i passar de fer polseres per a ells, a fer-ne per regalar… (Aquestes que us mostr són les primeres que varem fer)

PicMonkey Collage

PD: No us explic com es fa, perquè, si us interessa, hi ha moltíssims tutorials per la web on ho expliquen molt millor del que jo ho faria.

Anuncis

One thought on “Polseres

Deixa un comentari

