Noms

La meva filla té una habilitat especial per posar noms als seus peluixos. Per començar, tots en tenen, no n’hi ha cap que quedi sense i és quasi la primera cosa que fa quan arriben a casa.

Tot i que alguns tenen un nom relativament normal, o podriem dir-ne “lògic” en funció del que representent, alguns altres superen el meu enteniment. L’altre dia ho comentava amb la meva germana, que supòs que per ella tenen la seva lògica, però només per ella.

Maurice nom

Maurice

Us present en Maurice. Sí, ho heu vist bé, és una pilota. No té cara, ni cos, ni forma, no representa cap ésser viu, però té nom i la meva filla el tracta com si fos un animalet. El nom respon a un dels personatges dels “Pingüins de Madagascar”, en concret a un lemur, rodonet i petitó. Hi trobau la lògica?

 

Pantalla pequeña nom

Pantalla pequeña

Aquesta és na Pantalla Pequeña, una mussol (com la classe de la meva filla que es diuen així). Teòricament el nom ve del fet que la tela que té a la panxa és diferent de la resta, i segons na Júlia, és com una “pantalla petita”. Per què en castellà? Això no ho he pogut aclarir

 

Persona... nom

Persona que pot fer qualsevol cosa

És el meu nom preferit, i el darrer bitxo que s’ha incorporat a la col·lecció. Encara no entenc, per moltes voltes que li doni, com una conilleta de color verd, petita i molt suau, li pot suggerir això a la meva filla…

 

I aquí teniu a l’orgullosa propietària amb els seus bitxos preferits. Per cert, tots comparteixen llinatge, són Superherois!

Tots 005

One thought on “Noms

  1. Retroenllaç: Noms (2) | What's in my head?

Deixa un comentari

