Pèls

Aquests dies a l’escola dels meus fills els han explicat, de forma molt gràfica, com neixen els bebés. I pel que sembla és un tema que els ha interessat molt, al manco als meus.

Nosaltres hem intentat sempre explicar-lis la veritat en tots aquests temes, però també és ver que fins ara no havien mostrat un gran interès, però amb aquesta explicació s’ha obert la caixa de Pandora.

Tenen més o manco clar com és el procés del part, però a l’hora de demanar explicacions, en Tomeu i na Júlia tenen dubtes diferents. A na Júlia li preocupa com pot sortir un bebè tan gran per un forat tant petit.  I ja li pots explicar que el “forat” es fa gran, que ella no ho acaba de veure clar.

En Tomeu, en canvi, té una preocupació d’un altre estil, supòs que perquè ell veu que no s’ha de preocupar pel tema de la diferència de tamany, perquè no l’afecta. La pregunta d’ell és més de caire “higiènic”. I vaig sortir jo per la “cotorrita” que està plena de pèls? És súper peluda, com en Joanet de l’Onso!

I no donaré detalls, però us puc assegurar que vaig depilada!

Deixa un comentari

