Arrencada de cavall…

I aturada d’ase! Així som jo! Començ mil i una coses i la majoria les deix a mitges! Ja m’ho deia la meva padrina, i quanta raó tenia la dona!

Ho dic perquè a principis d’hivern me vaig emocionar molt comprant llanes, vaig parlar dels nous projectes, i més o manco allà va quedar tot.

En tres mesos, he aconseguit acabar el jersei que me feia l’any passat (ho veis, una altra arrencada de cavall), fer-li un coll a la nina i un altre coll a la meva cunyada (que me va dur una feinada i no me va convèncer quan va estar acabat). La bufanda del nin la va fer ma mare, que sinó el pobre encara l’estaria esperant.

Coll

El coll que vaig fer per la meva cunyada, no va quedar com jo m’esperava…

Tenc la gorra de la nina començada i un coll per jo també a mitges. A en Pere li vaig prometre també una gorra i allà està la troca, en la mateixa bossa on la vaig comprar.

Darrerament, entre la feina, la casa, els nins, la cuina (clar si vull postejar receptes els he de fer primer) i mantenir el bloc és o menys al dia, quan acab de sopar i me pos davant la tele, la darrera cosa que tenc ganes de fer és calça. I això que m’agrada i me relaxa…

A més, ara han obert devora ca nostra una tenda de llanes, que també és com una espècie de club en el que tenen previst fer tallers i cursets relacionats amb el món de les agulles, Botón Club, es diu, i ja m’he donat d’alta per a rebre informació. A veure si així me pos les piles, que sinó serà com enguany. L’any que ve acabaré les coses que vaig començar l’any passat…

Anuncis

2 thoughts on “Arrencada de cavall…

Deixa un comentari

