Temps

Sempre havia dit que si de cop tengués molts diners, el que m’agradaria més seria el fet de no haver de mirar el preu de les coses, poder comprar el que m’agradàs, sense preocupar-me pel que val. Darrerament estic canviant d’idea. Compraria temps.

Aquesta setmana he tret temps per a mi. M’ha costat trobar els forats i he hagut de deixar de banda altres coses (com la roba per rentar, la planxa o la compra), però ha valgut la pena.

I no és que hagi fet res de l’altre món. He anat a la perruqueria a tapar-me la retxa de quatre dits (és el que té tenir canes)  i he anat a fer-me un tractament facial (higiene facial amb dermoabrassió i una mascareta anti arrugues, per dissimular els quasiquaranta). No he estat més de dues hores a cadascun d’aquests llocs, però m’ha semblat un dia sencer.

Ha estat un temps per a mi mateixa, per a què em cuidin, en mimin, em facin sentir bé. Temps en el que he desconnectat de tot i de tots. Temps en el que no he pensat en la feina, en l’escola, en la casa. Dues hores d’un dijous i una hora i mitja d’un dissabte. I m’ha semblat una proesa haver-ho aconseguit!

Per això dic que compraria temps. Compraria la possibilitat de tenir temps per a mi.

Lamentablement, no tenc tants diners (una setmana més la primitiva ha passat de nosaltres) i, encara que els tengués, el temps no està en venda…

Anuncis

Deixa un comentari

