Llenguatge infantil

M’encanta la lògica infantil amb el llenguatge. No es compliquen la vida i fan les coses per intuïció. I la majoria de vegades encerten.

L’altre dia xerrava amb en Tomeu, no record molt bé de què, i ell me va fer referència a la “gomititis”. Me vaig quedar a quadres i al principi no sabia ben bé de què em xerrava, tot i que vaig deduir-ho. Per assegurar-me li vaig demanar que què era això de la “gomitits”.

“Quan vaig estar malalt de gomitar”

Això, lògica infantil…

Anuncis

Deixa un comentari

