Objectiu Bikini #2

Han passat dues setmanes d’ençà que vaig començar la meva personal creuada contra el quilets que jo mateixa consider que me sobren. I ja hi comença a haver els primer resultats.

La primera setmana va ser un desastre. Vaig intentar fer-ho bé, dins les normes flexibles que jo mateixa m’he marcat, però no vaig ser capaç. I quan va arribar el cap de setmana, malgrat la sessió de “body combat” de la que ja vaig parlar, me vaig desmadrar del tot, els dos dies! I clar, així no anam enlloc.

La segona setmana ha anat millor, m’he pujat a la meva amiga l’elíptica dos pics (la setmana passada també vaig fer-ho, crec que va ser l’única cosa que vaig fer bé!) i faig les meves sèries d’abdominals. Vaig incrementant els quilòmetres de forma progressiva i la intensitat.

Aquesta segona setmana també he controlat millor el tema del menjar. Les meves “normes” consisteixen en un dinar normal, sense fer excesos ni passant gana, i els vespres fent dieta, entenent per dieta no menjar hidrats, ni fritures, canviant-ho per ensalades i altres preparats lleugers (bollit i torrat, bàsicament). Això és vàlid de diumenge al vespre fins divendres al migdia. Els caps de setmana som més flexible…

Idò bé, aquesta segona setmana he cumplit les normes, i el resultat ha estat set-cents grams menys! No és molt, però ja és… Seguirem informant!

Anuncis

Deixa un comentari

