Esbraonament

Així és com estic, completament esbraonada, tenc agulletes (sic) fins a les pipelles, i tot és culpa meva i només meva, per voler fer de valenta…

Dissabte vaig quedar amb unes amigues per anar a un gimnàs de Palma, d’aquests que tenen una part d’spa. Teniem invitacions i la nostra idea era fer un poc el beneit per les instal·lacions i després passar el matí a l’spa, sense fer res i intentant desconnectar una mica de tot.

En principi pareixia que el pla s’anava a complir. Varem arribar, ens mostraren les instal·lacions i anarem al vestuari. Allà ens canviarem i ens posarem roba esportiva, sense estar massa convincudes encara del que voliem fer.

L’única classe que ens anava bé d’hora havia començat i ja no erem a temps d’entrar, així que ferem una volta per la sala de màquines. Una de les meves amigues es posà a còrrer en la cinta, l’altra anà provant diferents màquines i jo vaig anar directa a l’elíptica (per allò que diuen “más vale malo conocido…”).

Quan ens cansàrem, havien passat ja una estona, mitja hora llarga, i una d’elles suggerí que podiem provar de fer una classe. Les altres dues diguerem que sí, pensant que era una d’”estiraments suaus”, tal i com haviem llegit a un dels panells informatius… Estiraments, jajaja, encara ric. No se on ho vàrem llegir, perquè no ho posava per enlloc. Ens vàrem ficar en una classe de “body combat”!!!

Body combat

Avisàrem la monitora que no n’haviem fet mai, que no estavem en forma i un munt de coses més i ella ens animà a quedar. I, nosaltres, encara no se molt bé perquè, varem quedar. I acabàrem la classe com unes campiones, una hora sencera, pegant cops de punys i coces a l’aire. Jo vaig riure molt, però l’endemà va ser criminal i avui, que ja fa dos dies, encara és pitjor!

3 thoughts on “Esbraonament

  1. E sto es estupendo. seguro que hoy te sentirias mucho mejor haciendo la clase y despues de ella. Y ademas eso para las personalidades adictivas como l as nuestras es aun mejor, por que te encganchas haciendo algo sanooooo.

Deixa un comentari

