Malsofridura

Estic malsofrida! Ja fa uns dies, millor dit unes setmanes, que estic de mal humor, i el pitjor de tot és que no se perquè!

Comença el dia més o manco bé, i així com van passant les hores, el meu mal humor va en augment. Intent controlar-ho, respir, cont a deu abans de contestar, a vegades fins i tot faig com qui no sent, però res, estic igualment malsofrida.

Cuinar no em relaxa, fer exercici (sí!!! he començat aquesta setmana l’objectiu Bikini), tampoc, ni jugar amb els nins, ni fer punt, ni veure la tele… Se m’espasa el mal humor una estona, però ben aviat em torna.

No se si això està relacionat amb la recent anèmia que m’han diagnosticat, però supòs que no perquè es veu que fa estona que la tenia i no havia notat res, més enllà del cansament i l’esforç sobrehumà que he de fer per aixecar-me els matins.

A lo millor és el temps, el fred, la pluja, el descontrol en el que s’ha convertit darrerament la meva vida, no se… Només esper que se’m passi prest, perquè ja no se que fer! A lo millor la visita a l’spa de dissabte em serveix d’alguna cosa…

Deixa un comentari

