Estimats reis mags…

Ja que no us vaig fer carta abans que venguessiu, us la faig ara, que ja heu partit.

Moltes gràcies!!! Dec haver estat més bona al·lota del que me pensava, perquè enguany m’heu tractat molt bé. Sense que us hagi dit res (o quasi res), m’heu duit tot el que volia, fins i tot allò que no m’atrevia a demanar-vos.

Amb el portàtil nou podré fer i desfer sense haver d’estar pendent del mac del meu home (ehem, ehem). Amb el llibre de receptes de La receta de la felicidad podré fer experiments que després contaré per aquí. També tendré ocasió de fer pasta fresca casolana (que és una de les meves assignatures pendents amb tant com m’agrada la pasta!) amb la meva nova maquineta per estirar-la. I podré provar de fer sushi amb un kit per a principiants.

Per no parlar de com me quedarà la cara amb la meva nova crema i la bona oloreta que faré amb la meva colònia. A tot això hem d’afegir-hi un nou pijama, roba, una funda pel mòbil, una novel·la que pinta molt bé i moltes altres cosetes.

Sincerament, crec que us heu passat. Així que no puc dir res més que gràcies, i que enguany intentaré ser tan o més bona al·lota que l’any que acaba de passar.

Reis

Aquí va una petita mostra dels meus regalets d’enguany…

Deixa un comentari

