Propòsits

En aquestes dates és costum que qui més qui manco es faci propòsits d’any nou. Metes que ens marcam per complir durant l’any que tot just comença. Anar al gimnàs o fer més esport, menjar més sa, deixar de fumar… Sí, tot això està molt bé, però no és curiós que cada any ens facem els mateixos propòsits? No serà que no som capaços de cumplir-los?

Jo per enguany me n’he posat alguns que, crec, que són més realistes, o al manco a mi m’ho semblen, i el fet de tenir-los aquí per escrit, farà que no les pugui oblidar amb tant fàcilment. Aquí van:

  • No perdre els papers amb els nins amb tanta facilitat (crec que me coneixen a tota la finca, perquè quan m’empreny amb ells, el primer que faig és cridar…)
  • Tenir més paciència (aquest va lligat amb l’anterior, i és ampliable a moltes altres situacions).
  • No endur-me’n la feina a casa (i passar males nits pensant en el que he fet malalment o en el que m’he oblidat de fer).
  • Ser més carinyosa i controlar el meu mal humor, sobretot a l’hora d’aixecar-me (si el meu home llegeix aquest es morirà de riure)
  • Organitzar-me millor (sobretot a casa amb el tema dels dinars i els sopars i les feines, com la planxa, que les odiï).
  • Reprendre el meu hàbit lector (deixar de veure tant la tele i aprofitar per llegir, que en el fons és el que m’agrada)
  • Ser capaç de relativitzar, el que es pot arreglar, arreglar-ho i el que no, deixar-ho fer tal com està…
  • Disfrutar amb les petites coses i intentar no acabar cap dia de mal humor.

 

Havia dit realistes? Ara ja no ho tenc tant clar…

Anuncis

3 thoughts on “Propòsits

  1. Retroenllaç: Rebel·lia i avorriment |

  2. Retroenllaç: Posar ordre | What's in my head?

  3. Retroenllaç: Benvingut 2015 | What's in my head?

Deixa un comentari

