El darrer de l’any…

És evident que aquest és el darrer post de l’any. I en principi la meva idea era fer balanç del que han estat aquests dotze mesos.  I la veritat és que no se molt bé per on començar.

Durant aquests dotze mesos han passat coses bones i no tan bones. Però en termes generals, no ens podem queixar. Tenim salut, tenim feina i tenim la família i els amics que ens acompanyen en aquest camí.

Per als nins ha estat un any de canvis, novetats i aprenentatges. Per primera vegada han viatjat sense nosaltres, en Tomeu de campament a Menorca amb l’Esplai i na Júlia una setmana a casa la “madrina” a Eivissa.

També ha estat el primer any que hem viatjat tots junts fora, a Eurodisney, i va ser una experiència per tots. En aquest any que ara s’acaba, na Júlia ha aprés a nadar sense “manguitos” i en Tomeu ha fet el seu primer examen. Cada dia aprenen coses noves, i ens sorprenen amb les seves ocurrències i les seves sortides.

El 2013 no ha estat un any bo, en general. Continua la crisi, cada cop tenim més amics, coneguts o familiars a l’atur o amb feines precàries, a tots ens costa arribar a final de mes o viure de la mateixa manera que fa uns anys, i cada any és pitjor. Per no parlar de com està el tema educatiu, social o polític.

D’altra banda, i a nivell més personal, s’han resolt algunes situacions que duien molt temps encallades, encara podem gaudir de la padrina i he retrobat el contacte amb gent que feia molt temps que l’havia perdut, he aconseguit ser constant fent exercici i he intentant controlar el meu mal humor i la meva falta de paciència. I he posat en marxa aquest bloc. Per a mi el 2013 no ha estat un mal any del tot, però crec que el millor està encara per venir.

A mi sempre m’han agradat el números imparells, però fent balanç dels meus darrers anys, crec que hauré de canviar de parer. Jo vaig néixer un any parell, i els meus dos germans també. Vaig començar a la universitat en un any parell, vaig fer el meu primer viatge a estudiar fora un any parell, vaig començar a fer feina un any parell, vaig conèixer en Pere un any parell, varem anar a viure junts un any parell i ens varem casar en un any parell, els meus fills també varen néixer un any parell. I no record cap cosa important que m’hagi passat un any imparell. I l’any que ve, és un any parell.

Molts d’anys a tots! I feliç 2014.

Feliç 2014

He manllevat aquesta imatge per donar-vos els molts d’anys i desitjar-vos el millor per aquest any que ara comença.

Anuncis

Deixa un comentari

