Sabeu quin dia era ahir?

Supòs que no fa falta fer-ho, però per si de cas, aquí va el desmentit…

Ahir era el dia dels Innocents, i el meu post sobre la pàgina de Ricky Martin era la meva aportació a la causa. Una innocentada, la primera que faig en la meva vida.

I vist lo vist, va ser un èxit. Va ser el post amb més visites d’ençà que he començat a escriure el bloc! Moltes gràcies a tots, sobretot als qui vareu pensar, encara que fos per un moment, que una col·laboració meva, a aquest nivell, era possible.

Només esper que si per un casual el señor Ricki Martin s’ha enterat de la meva petita broma, no s’hagi enfadat!!!

jpg_281206-inocente

Anuncis

One thought on “Sabeu quin dia era ahir?

Deixa un comentari

