Una bona notícia

Us he de donar una bona notícia! Estic que no m’ho crec ni jo! Ja se que fa molt poquet que escric aquest blog, encara no fa ni tres mesos, però he tengut més éxit del que m’esperava, que dic del que m’esperava, del que mai hagués pogut sommiar!

Quan el vaig començar a escriure, mai no m’hagués pogut pensar que les meves petites històries diàries, allò que “tenc al cap”, poguessin arribar tan enfora. He rebut un mail des de Boston en el que me proposen col·laborar en una página que ha creat fa poquet el cantant Ricki Martin (sí, livin’ la vida loca), i que està relacionada amb el món dels nins (es veu que d’ençà que és pare està molt sensibilitzat amb aquests temes).

Es diu Piccolo Universe i en concret, es tracta d’una página per ajudar els pares a educar els nins, com relacionar-se amb ells, com ensenyar a través del joc. Està dividida en diferents seccions Vivir, Amar, Dar, Crecer i Jugar i en cada una d’elles col·laboren blocaires de diferents parts del món, sobretot de Sud Amèrica i Espanya, i una d’elles seré jo!

Hauré de reciclar el meu castellà, perquè Piccolo Universe està destinada a un públic castellanoparlant i no me quedarà més remei que escriure en castellà. Les històries dels meus fills no sonaran igual, però tot sigui per la causa!!!

No és increíble???

Sí, ho és, increible del tot… Tot el que explic és real, menys que m’hagin fet a mi una proposta (i esper que no s’enfadin per haver-los anomenat aquí). Feliç dia dels Innocents!!!

2 thoughts on “Una bona notícia

  1. WOW!!! Hala, pues a colaborar con Ricky Martin… a ver si te vas convertir en la nueva isasawais pero del mundo de la educación infantil 🙂

    Para que luego digan “ya está todo inventado”, “todo está hecho”, “yo no voy a intentarlo, porque… para qué?”, “no sirve para nada”, “nadie me va a leer”, … bla bla bla..

    Enhorabuena por el triunfo!

Deixa un comentari

