Babes 2 (i algunes recomanacions culinàries)

Dissabte vàrem tenir la funció de Nadal de l’Esplai, amb actuacions dels dos bitxos. La veritat és que quasi no havien assajat i el vestuari era una mica improvisat amb el que trobarem per casa, però va ser genial! Els monitors (àlies “monis”) s’ho varen currar molt i malgrat la precarietat de la sala, les cadires i el so, vaig disfrutar veient com els meus fills cantaven, ballaven, reien i  disfrutaven!

I ho he continuat fent, i se m’ha tornat a caure la baba aquesta vegada amb la meva filla i la seva aparició estel·lar a un dels meus blocs preferits Cocinando con CatMan. Vàrem coincidir amb ell al #matancesday2013 i ahir diumenge ell publica la seva crònica del dia. I en una de les fotos que il·lustren el text surt la meva mestresseta, la nova generació… (i en una altra surt jo fent carusses com sempre). Això m’ha fet recordar que es va portar beníssim, va ajudar a fer feines, en definitiva, va participar de la festa i això m’ha fet sentir molt orgullosa.

I aprofitant que he mencionat el bloc den Manu CatMan, aprofit també per recomanar alguns dels blocs de cuina que seguesc per si us poden servir per agafar idees per dinars i sopars aquest dies (i no només els de festa, que aquests segur que ja els teniu resolts). Per l’any que ve intentaré fer jo les propostes dels menús, però de moment, el meu nivell no dona per tant.

Les meves recomanacions són, a part del bloc de Cocinando con CatMat; Bojos per la cuinaTaula posada, Migas en la mesa o La receta de la felicidad, entre d’altres. Podeu accedir als blocs fent click a sobre del nom. Si els hi feis una ullada ja me contareu què tal!

Anuncis

Deixa un comentari

