La màquina del temps

Un amic del meu fill té una màquina del temps. Tal qual sona. Això és el que me va contar en Tomeu l’altre dia quan tornàvem cap a casa.

Resulta que el seu amic Andreu està fent una màquina del temps que ell, en Tomeu, va multiplicar (“amb el “rayo multiplicador,” mamà!”), i ara en un calaix màgic de ca nostra tenim una màquina del temps.

És una màquina que tant permet anar cap endavant en el temps, cap al futur, com cap al passat.

En Tomeu ha viatjat primer cap al futur i ha descobert que ell és el rei del món, que el seu amic Pere és el rei d’Estats Units i que encara que ara no hi hagi reis als Estats Units en el futur n’hi ha un. I un company de classe, del que no és tan amic, en el futur, té “el cul rosa, és calvo, viu en un gratacels i és pobre” Olé!

També ha viatjat al passat, per saber com era jo de petita (“eres moníssima, mami!”) i com ens vàrem conèixer son pare i jo. Va ser a una festa d’aniversari, que ell s’imaginava de pel·lícula, (“però no era així mamà, era una festa normal de grans, ho he vist al meu viatge”). Però justament no va poder veure el moment exacte en què ens coneixíem, perquè els vaig cridar a sopar i va haver de tornar a la realitat.

4

PD: Ja m’hagués agradat a mi tenir una maquina d’aquestes per saber el número que hauria d’haver comprat! Molta sort amb la loteria!

 

Deixa un comentari

