Dubtes existencials (i una recomanació makarra)

La meva filla darrerament, té una sèrie de “dubtes existencials” directament relacionats amb el Nadal. Aquests són fragments d’una conversa mentre passejavem

Júlia: Mamà, perquè el Bon Jesús va néixer el 25 de desembre?

Jo: Supòs que perquè havia arribat el moment de sortir de la panxa de la seva mamà…

Júlia: Estàs segura que no va néixer el dia 22 d’octubre?

Jo: Sí!

Júlia: Ah! Clar, per això se varen inventar una cançó que xerra del 25 de desembre…

(Nota: dia 22 d’octubre és el cumple de na Júlia)

Júlia: Es vera que Jesús va renéixer una vegada?

Jo: Júlia, Jesús no va néixer dos pics, va ressuscitar…

Júlia: I això que és?

Jo: Tornar a viure quan ja t’has mort!

Júlia: Quina sort que va tenir, va tornar a néixer ja gran…

Júlia: Saps perquè quan va néixer Jesús hi havia un bou i una mula?

Jo: No ho se, supòs que perquè va néixer en un estable.

Júlia: No mamà, és perquè li tiraven l’alè a la cara del bebè i així no tenia fred, perquè en aquella època no hi havia calefacció…

No se d’on es treu totes aquestes idees… A casa no és un del tema del que xerrem massa, i a l’escola m’estranyaria molt que ho fessin.

I xerrant de l’escola, una mamà de la classe de na Júlia ha posat en marxa una iniciativa molt interessant, Makarra Handmade. Es tracta d’un projecte basat en l’artesania en les coses fetes a mà, roba per a dona, nins, complements, objectes de decoració, música… Us pos aquí algunes fotos de les seves coses, però si voleu saber més, els trobareu aquí.

I per saber més sobre ells o veure els seus objectes en directe podeu fer una visita al seu showroom, que s’inaugura aquest dissabte al passatge del carrer Sant Feliu, 17 de Palma, de les 12 a les 17 hores.

Molta sort, Mercè i companyia!

makarra 1

Guants de llana

makarra 2

Coixins “mandala”

makarra 3

Bossa de mà

 

Anuncis

Deixa un comentari

