Males cares

Està clar que un no s’aixeca tots els dies amb bona car, bon humor i una energia desbordant. De fet jo no ho faig mai, perquè aixecar-me és el pitjor moment del dia, mal despertar que té una…

Però bé, m’estic desviant del tema. El que volia dir és que malgrat com comencem el dia, una vegada sortim al carrer, arribam a la feina o a qualsevol altre lloc, intentam tenir bona cara, o si més no “posar” bona cara. I moltes vegades, això ens suposa un esforç, però som éssers socials, el que significa que hem de compartir gran part del nostre temps amb altres persones…

Una vegada vaig llegir un article sobre “persones víriques” i en una de les categories en les que l’autor dividia els diferents tipus de persones s’inclouen aquelles que, passi el que passi, no fan mai bona cara. Ja poden tenir una feina, una bona família, salut, etc, que sempre saben trobar la part negativa a les coses bones.

En aquell moment vaig decidir que no deixaria que aquestes persones m’encomanassin el virus de les males cares. Però em costa, i tant que em costa!

Anuncis

Deixa un comentari

