Manualitats nadalenques

Cada any, quan arriben aquestes dates, tremol. Toca fer la decoració nadalenca de l’escola. Cada any ens demanen col·laboració per decorar els passadissos de l’escola, i sempre és més o menys el mateix, partint d’una idea o suggeriment, cadascú fa el que vol o el que pot. Que en el meu cas és això darrer.

Sempre he estat molt desastre amb les manualitats. No tenc manya, no tenc gràcia i no tenc paciència. La combinació perfecta.

En aquests anys que duim a l’escola, he fet de tot. Perquè, tot i que no és el meu fort i el creatiu de la família és el pare de les criatures, sempre me toca a mi.

He fet neules amb revistes, pom-poms amb paper de diari, boles amb cordill, ornaments amb tubs de paper de vàter i enguany, paquets de regal. La idea ens la donen des del col·legi i ens en fan alguns de mostra, que sempre són molt millors del que jo faré mai, amb la frustració que això em suposa. L’únic requisit és que estigui fet amb material reciclat.

la foto 1

Els paquets de regal d’enguany…

La meva única esperança és que a mesura que els nins creixin, cada vegada participin més i al final acabin essent ells qui facin les manualitats. Però veient els seus avenços, crec que cap dels dos apunta maneres… A lo millor al final, a força de fer-ho, m’acaba agradant i tot.

la foto 2

Ornaments amb tubs de paper de vàter (2012)

la foto 3

Pom-pom de paper de diari (2011)

la foto 5

Bolles de corda (2010)

Quina us agrada més?

Deixa un comentari

